loading...
کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج
موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن بازدید : 90 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
 

 

 

 

 

 

 

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

تنها نماینده انحصاری دادآفرین در استان البرز

قوی ترین و تخصصی ترین مجری برگزاری دوره های وکالت

- کلاسهای حضوری با برترین اساتید کشور در کرج

- آزمون های آزمایشی کشوری دادآفرین در کرج

- برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد

              ( سراسری - آزاد  )

- تخصصی ترین و قوی ترین مجری دوره های ارشد فراگیر پیام نور

 جهت رزرو ثبت نام کلمه azmoon را به سامانه 100010002 ارسال نمایید

دفتر مرکزی :
چهارراه طالقانی - ضلع شمالی - ابتدای بلوار ماهان -کوچه آموزش و پرورش - ساختمان مرکزی سپهر سخن

  تلفن های تماس :

026-34209100

32251010 026

32261010 026

ایمیل :

sepehr_sokhan_edu@yahoo.com

sepehr.sokhan.edu@gmail.com

آخرین و تازه ترین اخبار مربوط به آزمون ها و دانشگاهها 

تازه ترین و جدیدترین اخبار وکالت و اخبارهای حقوقی

دانلود مقالات و مطالب مهم حقوقی و وکا
لت

ـ امکان ادامه کلاسهای فراگیر ارشد کرج تحصیل همزمان در دورشته
تعريف دانشجو: فردي است که يا از طريق قبولي در آزمون سراسري و يا پس از موفقيت در کلاسهای فراگیر ارشد کرج آزمون دوره دانشپذيري دوره هاي فراگير و احراز شرايط لازم، جذب و مشغول تحصيل در دانشگاه باشد.
آغاز ثبت نام دوره های کلاسهای فراگیر ارشد کرج دانشپذیری فراگیر پیام نور
مؤسسه آموزش عالی مهرگان به عنوان تنها مرکزدارای مجوز فعالیت فراگیر پیام نور و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استانهای شمالغرب کشور می باشد. لذا به داوطلبان توصیه می گردد از ثبت نام در مراکز و آموزشگاههایی که به صورت غیر مجاز و غیر قانونی اقدام به تبلیغ کلاسهای فراگیر ارشد کرج و جذب می نمایند جداً خودداری نمایند. در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن متوجه متقاضیان خواهد بود.

کلاسهای فراگیر ارشد کرج
کلاسهای فراگیر ارشد کرج امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت سربازی یا استفاده از معافیت تحصیلی پس از موفقیت در دوره دانشپذیری
تحصيل در دانشگاه پيام نور مبتني بر نظام آموزشي باز و از راه دور است كه براي اولين بار در كشورهايي مانند استراليا و برخي كشورهاي اروپايي ابداع گرديد. دانشگاه پيام نور بعنوان بزرگترين شبکه آموزش دولتي کشور يکي از دانشگاههاي سراسري کلاسهای فراگیر ارشد کرج است كه جزو شش دانشگاه اول كارآمد و با كيفيت در كشور طبقه‌بندي شده است. با توجه به افزايش روزافزون داوطلبان ورود به دانشگاه، فضاي رقابتي شديد حاكم بر كنكور، ظرفيت محدود پذيرش دانشجو و نياز مبرم جامعه به دانش‌آموختگان، دانشگاه پيام نور از سال 1373 براي اولين بار طرح پذيرش دانشجو بدون كنكور را براساس روش هاي نوين آموزش از راه دور پايه‌ريزي نمود.
تعريف دوره کارشناسي ناپيوسته فراگير پيام نور: روش ورود به مقطع کارشناسي ناپيوسته بدون کنکور است که واحدهاي درسي ارائه شده آن در ترم کلاسهای فراگیر ارشد کرج دانشپذيری، همان دروس الزامي ترم اول تحصيلي مقطع کارشناسي ناپيوسته رشته مربوطه مي باشد.
تعريف دانشپذير: داوطلبي است که شرايط ورود به دوره هاي فراگير را داشته و در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در دوره هاي فراگير اقدام کرده باشد تعريف دوره کارشناسي فراگير پيام نور: روش ورود به مقطع کارشناسي بدون کلاسهای فراگیر ارشد کرج کنکور است که واحدهاي درسي ارائه شده آن در ترم دانشپذيری، همان دروس الزامي ترم اول تحصيلي مقطع کارشناسي رشته مربوطه مي باشد.
تـذکر مهم: کلاسهای فراگیر ارشد کرج
قرارداد با دانشگاه پيام نور کلاسهای فراگیر ارشد کرج و نيز فرزندان و خانواده شاهد،جانبازان و ... طبق ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام.
8 ـ امکان تحصيل با حداقل کلاسهای فراگیر ارشد کرج هزينه نسبت به دانشگاه هاي شبانه، آزاد، علمي - كاربردي و غير انتفاعي
کلاسهای فراگیر ارشد کرج امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در تمام دانشگاههای داخل و خارج کشور

تعاريف و اصطلاحات دوره های فراگير کلاسهای فراگیر ارشد کرج پيام نور
4ـ دریافت مدرک رسمی معتبر و مورد کلاسهای فراگیر ارشد کرج تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان دوره بدون درج عنوان فراگیر
2ـ مزایای استخدامی مورد تأیید کلاسهای فراگیر ارشد کرج وزارتخانه های متبوع کشور برای فارغ التحصیلان فراگیر پیام نور

مزایای تحصیل در دوره های فراگیر دانشگاه پیام کلاسهای فراگیر ارشد کرج نور
5ـ استفاده مناسب از شرایط کلاسهای فراگیر ارشد کرج زمانی برای گذراندن تحصیلات همزمان با انجام فعالیت های شغلی
کلاسهای فراگیر ارشد کرج
9ـ ارائه تسهيلات آموزشي و تخفيف در شهريه به اعضاء و کارمندان سازمانها،شرکتها،موسسات و کلاسهای فراگیر ارشد کرج وزارتخانه هاي طرف
تعريف دوره کارشناسي فراگير پيام کلاسهای فراگیر ارشد کرج نور: روش ورودبه مقطع کارشناسي ارشدبدون کنکور است که واحدهاي درسي ارائه شده آن در ترم دانشپذيری، همان دروس الزامي ترم اول تحصيلي مقطع کارشناسي ارشد رشته مربوطه مي باشد.
مقدمه: کلاسهای فراگیر ارشد کرج

  گروه های دانلود

 
  وکالت | حقوقی وکالت | حقوقی
   
  دانلود دفترچه دانلود دفترچه
   
  مطالب مربوط به  موسسه  سپهر سخن مطالب مربوط به موسسه سپهر سخن
   
  مقالات مقالات
   

 

  دانلود های جدید

  گروه های خبری

  آموزش و دانشگاه آموزش و دانشگاه
   
  ورزشی ورزشی
   
  حقوقی حقوقی
   
  اخبار موسسه اخبار موسسه
   

 

  اخبار

اخبار برتر
  1393/05/29
ظرفیت کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۳، ۱۰۰۰ نفر تعیین شد ظرفیت کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۳، ۱۰۰۰ نفر تعیین شد
در حالی که نظر کانون وکلای دادگستری مرکز بر اساس مصوبۀ سی امین جلسۀ هیات مدیره بر جذب ۱۲۵۰ تا ۱۴۵۰ نفر در آزمون وکالت ۱۳۹۳ اعلام شده بود، ولی تصمیم گیری نهایی در این مورد در صلاحیت کمیسیون سه جانبه ایست که رییس کانون وکلا یکی از اعضای آن است و دو عضو دیگر این کمیسیون طبق تبصره مادۀ ....
  1393/06/01
 قانون جدید آئین دادرسی کیفری مبنای طرح سوال در آزمون وکالت سال ۹۳ است قانون جدید آئین دادرسی کیفری مبنای طرح سوال در آزمون وکالت سال ۹۳ است
بهمن کشاورز : در این مورد با قید فوریت اکید از کانون‌های ۲۳ گانه کشور استعلام کردیم که از کانون‌های بیست و سه گانه، ۱۸ کانون اعلام کردند که مصوبه همایش مشهد را لازم الاجرا می‌دانند، دو کانون اعلام کردند تابع نظر اکثریت ...
  1393/05/19
خبر مهم: اجرای قانون آیین دادرسی کیفری تا اول تیر ۱۳۹۴ به تعویق افتاده است خبر مهم: اجرای قانون آیین دادرسی کیفری تا اول تیر ۱۳۹۴ به تعویق افتاده است
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن اجرائی شدن آیین دادرسی کیفری به خواست قوه قضائیه خبر داد.Amir Kholoosi 7 74 اجرای قانون آیین دادرسی کیفری تا اول تیر 1394 ...

 

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن بازدید : 42 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 
 

 

 

 

 

 

 

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

تنها نماینده انحصاری دادآفرین در استان البرز

قوی ترین و تخصصی ترین مجری برگزاری دوره های وکالت

- کلاسهای حضوری با برترین اساتید کشور در کرج

- آزمون های آزمایشی کشوری دادآفرین در کرج

- برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد

              ( سراسری - آزاد  )

- تخصصی ترین و قوی ترین مجری دوره های ارشد فراگیر پیام نور

 جهت رزرو ثبت نام کلمه azmoon را به سامانه 100010002 ارسال نمایید

دفتر مرکزی :
چهارراه طالقانی - ضلع شمالی - ابتدای بلوار ماهان -کوچه آموزش و پرورش - ساختمان مرکزی سپهر سخن

  تلفن های تماس :

026-34209100

32251010 026

32261010 026

ایمیل :

sepehr_sokhan_edu@yahoo.com

sepehr.sokhan.edu@gmail.com

 

 

توکلی همچنین درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، تصریح کرد: بر اساس زمان پیش‌بینی شده این آزمون کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در روزهای چهارشنبه 16 بهمن، پنجشنبه 17بهمن و جمعه 18 بهمن ماه سال 92 در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.


آفتاب: دکتر حسین توکلی سخنگو و مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج بااعلام این خبر به ایسنا، گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز دوشنبه 14 بهمن ماه از طریق سایت اینترنتی سازمان www.sanjesh.org توزیع می‌شود.


به گفته توکلی برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 جمعا یک میلیون و 64 کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج هزار و 493 کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان در نظر گرفته‌شده ‌است.
به گفته وی با توجه به اینکه 112هزار و 605 داوطلب علاقه مند به شرکت در دو رشته امتحانی هستند و برای این افراد دو کارت ورود به جلسه در نظر گرفته می‌شود، بنابراین جمعا یک میلیون و 64 هزار و 493 کارت برای تمام داوطلبان شرکت در آزمون سکارشناسی کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج ارشد ناپیوسته درنظر گرفته شده است.
وی درباره تعداد داوطلبانی که مبادرت به انتخاب دو کد رشته تحصیلی در این آزمون کرده‌اند، اظهار کرد: از تعداد 951 هزار داوطلبی که در آزمون 137 کد رشته تحصیلی ثبت نام کرده‌اند 112 هزار و 605 داوطلب اقدام به ثبت‌نام ر دو کد رشته تحصیلی کرده‌اندکه از این تعداد 52 هزار 532 داوطلب زن و 60هزار و 73 داوطلب مرد هستند.
تعداد دواطلبان شرکت در آزمون دو کد رشته تحصیلی بیش از زنان است کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج




توکلی درباره نحوه پذیرش برای 5 کد رشته امتحانی کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج دیگر خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان این 5 کد رشته امتحانی که عبارت‌اند از کدهای رشته امتحانی 1147،1149،1150،1151،1153 با هماهنگی و نظارت سازمان سنجش و توسط ارگان‌های ذی‌ربط انجام گرفته و یا در آینده صورت می‌پذیرد.


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه درباره جزییات ثبت‌نام کننده‌گان و تعداد داوطلبان و کد رشته‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 جزییاتی را اعلام کرد.
وی افزود: هر داوطلب بر حسب مورد و با توجه به تاریخ برگزاری آزمون هر کد رشته امتحانی می‌تواند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کند.
جزییات نحوه پذیرش برای کد رشته‌های امتحانی مختلف
افزایش 55 کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج هزار و 763 داوطلب در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 نسبت به سال گذشته از دیگر نکاتی بود که وی به آن اشاره کرد.


توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس زمان پیش‌بینی شده ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 و نوزدهمین المپیاد دانشجویی کشور از روز یکشنبه 12 آبان ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و با در نظر گرفتن مهلت‌های تمدید شده ثبت نام در ساعت 24 دوشنبه 27آبان ماه پایان پذیرفت، گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 برای پذیرش دانشجو در 142 کد رشته امتحانی شامل 51 کد رشته امتحانی علوم انسانی، 16 کدر رشته امتحانی علوم پایه 29 کد رشته امتحانی فنی و مهندسی، 25کد رشته امتحانی کشاورزی، 13 کد رشته امتحانی هنر و 8 کد رشته امحانی دام‌پزشکی برگزار می‌شود.
به گفته وی ثبت‌نام از داوطلبان 137 کد رشته امتحانی از 142 کد رشته امتحانی به طور متمرکز و از طریق شبکه اینترنتی سازمان انجام شده‌است.

تعداد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از ثبت‌نام 951 هزار و 888 داوطلب جهت شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 و المپیاد دانشجویی علمی خبر داد و درباره جزییات آن، اظهار کرد: از این تعداد 493 هزار 109 داوطلب زن و 458 هزار و 779 داوطلب مرد هستند که به عبارت دیگر 51.80 درصد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته را زنان و 48.20 درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن بازدید : 47 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
 

 

 

 

 

 

 

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

تنها نماینده انحصاری دادآفرین در استان البرز

قوی ترین و تخصصی ترین مجری برگزاری دوره های وکالت

- کلاسهای حضوری با برترین اساتید کشور در کرج

- آزمون های آزمایشی کشوری دادآفرین در کرج

- برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد

              ( سراسری - آزاد  )

- تخصصی ترین و قوی ترین مجری دوره های ارشد فراگیر پیام نور

 جهت رزرو ثبت نام کلمه azmoon را به سامانه 100010002 ارسال نمایید

دفتر مرکزی :
چهارراه طالقانی - ضلع شمالی - ابتدای بلوار ماهان -کوچه آموزش و پرورش - ساختمان مرکزی سپهر سخن

  تلفن های تماس :

026-34209100

32251010 026

32261010 026

ایمیل :

sepehr_sokhan_edu@yahoo.com

sepehr.sokhan.edu@gmail.com



آخرین و تازه ترین اخبار مربوط به آزمون ها و دانشگاهها 

 تازه ترین و جدیدترین اخبار وکالت و اخبارهای حقوقی

دانلود مقالات و مطالب مهم حقوقی و وکا
لت


انتقال و میهمان شدن دانشجویان پردیس‌های دانشگاه خوارزمی در سایر دانشگاه‌ها و سایر واحدهای دانشگاه خوارزمی و بالعکس امکان پذیر نیست.

پرداخت شهریه ثابت در هر نیمسال تحصیلی الزامی است حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی و یا درواحدهای کلاسهای کارشناسی ارشد کرج جبرانی ثبت نام کرده باشد. مبلغ شهریه برای تمام طول تحصیل دانشجو ثابت باقی خواهد ماند.

داوطلبان دارای مدرک معادل حق شرکت در آزمون کلاسهای کارشناسی ارشد کرج کارشناسی ارشد پردیس‌های تهران و کرج را ندارند.
سرپرست پردیس تهران دانشگاه خوارزمی افزود: داوطلبان باید دارای مدرک رسمی کارشناسی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی بوده که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آن را تایید کرده باشد.
جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد پردیس های تهران و کرج دانشگاه خوارزمی

  گروه های خبری

  آموزش و دانشگاه آموزش و دانشگاه
   
  ورزشی ورزشی
   
  حقوقی حقوقی
   
  اخبار موسسه اخبار موسسه
   

 

  اخبار

اخبار برتر
  1393/05/29
ظرفیت کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۳، ۱۰۰۰ نفر تعیین شد ظرفیت کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۳، ۱۰۰۰ نفر تعیین شد
در حالی که نظر کانون وکلای دادگستری مرکز بر اساس مصوبۀ سی امین جلسۀ هیات مدیره بر جذب ۱۲۵۰ تا ۱۴۵۰ نفر در آزمون وکالت ۱۳۹۳ اعلام شده بود، ولی تصمیم گیری نهایی در این مورد در صلاحیت کمیسیون سه جانبه ایست که رییس کانون وکلا یکی از اعضای آن است و دو عضو دیگر این کمیسیون طبق تبصره مادۀ ....
  1393/06/01
 قانون جدید آئین دادرسی کیفری مبنای طرح سوال در آزمون وکالت سال ۹۳ است قانون جدید آئین دادرسی کیفری مبنای طرح سوال در آزمون وکالت سال ۹۳ است
بهمن کشاورز : در این مورد با قید فوریت اکید از کانون‌های ۲۳ گانه کشور استعلام کردیم که از کانون‌های بیست و سه گانه، ۱۸ کانون اعلام کردند که مصوبه همایش مشهد را لازم الاجرا می‌دانند، دو کانون اعلام کردند تابع نظر اکثریت ...
  1393/05/19

 

وی ادامه داد اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر ایرانی مطابق قوانین نظام وظیفه عمومی، پس از ثبت نام ( به شرط نداشتن غیبت) تعلق می گیرد.
پذیرش نهایی در 2 پردیس تهران و کرج بر اساس اولویت انتخابی که در روز آزمون توسط متقاضیان اعلام می شود، انجام خواهد شد.
برگزاری آزمون و دایر شدن قطعی کلاس‌ها در هر یک از رشته های فراخوان مستلزم تکمیل ظرفیت رشته‌ها خواهد بود.
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پردیس های تهران و کرج دانشگاه خوارزمی از دوم شهریور ماه آغاز شده و تا 17 کلاسهای کارشناسی ارشد کرج شهریورماه ادامه خواهد داشت .

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن بازدید : 69 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
 

 

 

 

 

 

 

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

تنها نماینده انحصاری دادآفرین در استان البرز

قوی ترین و تخصصی ترین مجری برگزاری دوره های وکالت

- کلاسهای حضوری با برترین اساتید کشور در کرج

- آزمون های آزمایشی کشوری دادآفرین در کرج

- برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد

              ( سراسری - آزاد  )

- تخصصی ترین و قوی ترین مجری دوره های ارشد فراگیر پیام نور

 جهت رزرو ثبت نام کلمه azmoon را به سامانه 100010002 ارسال نمایید

دفتر مرکزی :
چهارراه طالقانی - ضلع شمالی - ابتدای بلوار ماهان -کوچه آموزش و پرورش - ساختمان مرکزی سپهر سخن

  تلفن های تماس :

026-34209100

32251010 026

32261010 026

ایمیل :

sepehr_sokhan_edu@yahoo.com

sepehr.sokhan.edu@gmail.com

http://www.sepehresokhan.com

  گروه های خبری

  آموزش و دانشگاه آموزش و دانشگاه
   
  ورزشی ورزشی
   
  حقوقی حقوقی
   
  اخبار موسسه اخبار موسسه
   

 

  اخبار

اخبار برتر
  1393/05/29
ظرفیت کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۳، ۱۰۰۰ نفر تعیین شد ظرفیت کانون وکلای مرکز در آزمون وکالت ۹۳، ۱۰۰۰ نفر تعیین شد
در حالی که نظر کانون وکلای دادگستری مرکز بر اساس مصوبۀ سی امین جلسۀ هیات مدیره بر جذب ۱۲۵۰ تا ۱۴۵۰ نفر در آزمون وکالت ۱۳۹۳ اعلام شده بود، ولی تصمیم گیری نهایی در این مورد در صلاحیت کمیسیون سه جانبه ایست که رییس کانون وکلا یکی از اعضای آن است و دو عضو دیگر این کمیسیون طبق تبصره مادۀ ....
  1393/06/01
 قانون جدید آئین دادرسی کیفری مبنای طرح سوال در آزمون وکالت سال ۹۳ است قانون جدید آئین دادرسی کیفری مبنای طرح سوال در آزمون وکالت سال ۹۳ است
بهمن کشاورز : در این مورد با قید فوریت اکید از کانون‌های ۲۳ گانه کشور استعلام کردیم که از کانون‌های بیست و سه گانه، ۱۸ کانون اعلام کردند که مصوبه همایش مشهد را لازم الاجرا می‌دانند، دو کانون اعلام کردند تابع نظر اکثریت ...
  1393/05/19
خبر مهم: اجرای قانون آیین دادرسی کیفری تا اول تیر ۱۳۹۴ به تعویق افتاده است خبر مهم: اجرای قانون آیین دادرسی کیفری تا اول تیر ۱۳۹۴ به تعویق افتاده است
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن اجرائی شدن آیین دادرسی کیفری به خواست قوه قضائیه خبر داد.Amir Kholoosi 7 74 اجرای قانون آیین دادرسی کیفری تا اول تیر 1394 ...

صرف‌نظر از تمامی نظرات موافق و مخالف در باب افزایش کمی دانشجویان در تحصیلات تکمیلی که پرداختن به آن از حوصله این چند سطر خارج است به نظر می‌رسد بار این طرح! بر دوش دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی گذاشته‌شده و وزارت علوم از این طریق سعی در کلاسهای کارشناسی ارشد کرج بالا بردن آمار دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دارد.




  گروه های دانلود

 
  وکالت | حقوقی وکالت | حقوقی
   
  دانلود دفترچه دانلود دفترچه
   
  مطالب مربوط به  موسسه  سپهر سخن مطالب مربوط به موسسه سپهر سخن
   
  مقالات مقالات
   

 

  دانلود های جدید

جام کشکول؛ چند روزی بیشتر از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 92 نمی‌گذرد و آنچه در این مدت به چشم می‌خورد تلاش داوطلبان کلاسهای کارشناسی ارشد کرج برای اطلاع از نتیجه آزمون خود است. تلاشی که در پاره‌ای از موارد انگار از تلاش برای شرکت در خود آزمون و پاسخ درست به سؤالات آن بیشتر و عمیق‌تر است!
آنچه از نظرتان می‌گذرد کارنامه اولیه یکی از داوطلبان گروه علوم ریاضی است که در آزمون کارشناسی ارشد امسال شرکت کرده و در کمال تعجب با درصدهای منفی در دو گرایش از گرایش‌های گروه علوم ریاضی کلاسهای کارشناسی ارشد کرج پذیرفته شده است و در حقیقت بر این مدعی صحه گذاشته که برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد کافی است دل به دریا بزنید و در آزمون شرکت کنید!

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن بازدید : 33 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
 
 

 

 

 

 

 

 

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن

دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

تنها نماینده انحصاری دادآفرین در استان البرز

قوی ترین و تخصصی ترین مجری برگزاری دوره های وکالت

- کلاسهای حضوری با برترین اساتید کشور در کرج

- آزمون های آزمایشی کشوری دادآفرین در کرج

- برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد

              ( سراسری - آزاد  )

- تخصصی ترین و قوی ترین مجری دوره های ارشد فراگیر پیام نور

 جهت رزرو ثبت نام کلمه azmoon را به سامانه 100010002 ارسال نمایید

دفتر مرکزی :
چهارراه طالقانی - ضلع شمالی - ابتدای بلوار ماهان -کوچه آموزش و پرورش - ساختمان مرکزی سپهر سخن

  تلفن های تماس :

026-34209100

32251010 026

32261010 026

ایمیل :

sepehr_sokhan_edu@yahoo.com

sepehr.sokhan.edu@gmail.com

 تذکر۳: با اعلام شرایط فوق و احزار شرایط ذکر شده برای هر کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج دانشجو : هر دانشجو می تواند از آموزش محور به پژوهش محور و از پژوهش محور به آموزش محور تغییر شیوه دهد ( البته با داشتن شرایط ذکر شده )
شایان ذکر است پس از کسب شرایط کاربر خدمات آموزشی استان می تواند نسبت به تغییر شیوه در قالب تقویم آموزشی اقدام نماید . کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج
تذکر ۲: بخشنامه مذکور شامل حال دانشجویان دوره الکترونیکی کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج نخواهد بود چون این گروه از دانشجویان شیوه آموزشی دارند .
۱.دانشجو باید کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج تقاضای کتبی مبنی بر تغییر شیوه را شخصا به اداره آموزش مرکز ارائه نماید تا مطابق مقررات بررسی گردد.
به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com محمدعلی کریمی شرایط امکان تغییر شیوه آموزشی را در بخشنامه ای به شماره ۵۷۳۴۱/۳/د برای دانشجویان کارشناسی ارشد اعلام کرد. کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج
آموزش پژوهشی کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج (پژوهش محور) : کارشناسی ارشد با پایان نامه
۳. موافقت رییس مرکز /واحد مبنی بر بلامانع بودن تغییر شیوه (با کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج توجه به تعداد دانشجو و استاد راهنما)
پیش از این دانشجویان می توانستند قبل از انتخاب واحد ترم بعدی در صورت احراز شرایط تغییر شیوه توسط کارشناس رشته با تکمیل فرم درخواست نسبت به تغییر از شیوه آموزشی پژوهشی به شیوه آموزش محور اقدام کنند نکته : (دانشجویانیکه شیوه پژوهش محور بوده و واحد پایان کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج نامه داشتند و پروپوزال آنان در شورای پژوهشی گروه مربوطه به تصویب رسیده بود نمی توانند تغییر شیوه دهند)
تذکر کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج ۱: دانشجویانی که قصد تغییر شیوه را دارند حتما باید یک ماه قبل از شروع انتخاب واحد ترم بعدی نسبت به تکمیل درخواست مذکور و سپری کردن کلیه مراحل اداری اقدام نمایند در غیراینصورت به تقاضاهای بعد از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد . ( متقاضیان ترم بعدی اردیبهشت ماه به کارشناس رشته مراجعه نمایند )
۴.دانشجو کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج فقط یکبار در طول تحصیل حق تغییر شیوه را دارد.
ختصاصی PnuNews.com کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج
۲.دانشجو سنوات مجاز ( حداقل یک نیمسال کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج ) برای اخذ پایان نامه را فرصت داشته باشد.
براساس این گزارش در متن این بخشنامه آمده است که کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج : با عنایت به درخواست تعدادی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده شیوه آموزشی که متقاضی تغییر شیوه به آموزشی - پژوهشی می باشند به اطلاع می رساند تغییر شیوه با رعایت موارد ذیل امکان پذیر می باشد:
معاون آموزشی پیام نور بخشنامه امکان تغییر شیوه آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد را کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج صادر کرد
آموزش محور : کارشناسی ارشد بدون کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج پایان نامه

آخرین و تازه ترین اخبار مربوط به آزمون ها و دانشگاهها 

تازه ترین و جدیدترین اخبار وکالت و اخبارهای حقوقی

دانلود مقالات و مطالب مهم حقوقی و وکا
لت

موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن بازدید : 42 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 
 

 

 

 

 

 

 


موسسه آموزش عالی آزاد سپهر سخن


دارای مجوز رسمی از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری

تنها نماینده انحصاری دادآفرین در استان البرز

قوی ترین و تخصصی ترین مجری برگزاری دوره های وکالت

- کلاسهای حضوری با برترین اساتید کشور در کرج

- آزمون های آزمایشی کشوری دادآفرین در کرج

- برگزاری دوره های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد

              ( سراسری - آزاد  )

- تخصصی ترین و قوی ترین مجری دوره های ارشد فراگیر پیام نور

 جهت رزرو ثبت نام کلمه azmoon را به سامانه 100010002 ارسال نمایید

دفتر مرکزی :
چهارراه طالقانی - ضلع شمالی - ابتدای بلوار ماهان -کوچه آموزش و پرورش - ساختمان مرکزی سپهر سخن

  تلفن های تماس :

026-34209100

32251010 026

32261010 026

ایمیل :

sepehr_sokhan_edu@yahoo.com

sepehr.sokhan.edu@gmail.com

 

 
  وکالت | حقوقی وکالت | حقوقی
   
  دانلود دفترچه دانلود دفترچه
   
  مطالب مربوط به  موسسه  سپهر سخن مطالب مربوط به موسسه سپهر سخن
   
  مقالات مقالات
   

 

  دانلود های جدید

دانلود
  1393/03/24
  دستاوردها و نوآوری های قانون آئین دادرسی کیفری جدید (قسمت چهارم)
 
  1393/03/21
دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد حقوق ناپیوسته سال 1393 - دانشگاه آزاد اسلامی
 
  1393/03/17
دانلود دفترچه راهنمای پذیرش دوره های های فراگیر تحصیلات تکمیلی
 
  1393/03/12
مجموعه سوالات آزمون کتبی اختبار کانون وکلای دادگستری خراسان 1392
 
  1393/03/11
دستاوردها و نوآوری های قانون آئین دادرسی کیفری جدید _ قسمت سوم
 
  1393/03/07
قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب(در امور مدنی)
 
  1393/03/04
دستاوردها و نوآوری های قانون آئین دادرسی کیفری جدید (قسمت دوم)
 
  1393/03/04
قانون آئین دادرسی کیفری |مصوب ۱۳۹۲
 

 

کارشناسی‌ارشد کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج پیوسته
دوره‌ی دوساله بعداز کارشناسی است و پذیرش دانشجو برای این دوره از طریق آزمون ورودی کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج تحصیلات تکمیلی انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان برحسب رشته با گذراندن ۲۸ تا ۳۲ واحد درسی که ۴ تا ۱۰ واحد آن به پایان‌نامه اختصاص دارد، به اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد ناپیوسته نائل می‌شوند. مدت تحصیل این دوره که دوره‌ی تکمیلی غالب رشته‌های آموزش‌عالی محسوب می‌شود، به‌طور معمول دو سال و سقف مدت تحصیل این دوره ۳ سال تعیین شده است.[۲]
کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس، مقطع کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج تحصیلی پس از کارشناسی در دانشگاه‌های ایران است. به دوره کارشناسی ارشد و دکترا بصورت کلی تحصیلات تکمیلی میگویند. کارشناسی ارشد معادل درجه مسترز (به انگلیسی: Masters) در دانشگاه‌های غربی است.
دوره‌ای از آموزش عالی کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج است که در رشته‌های خاص به‌اجرا گذاشته می‌شود. پیش‌نیاز ورود به دوره، داشتن دیپلم یا مدرک پیش‌دانشگاهی است و پذیرفته‌شدگان برحسب رشته، با گذراندن حداقل ۱۷۲ و حداکثر ۱۸۲ واحد درسی به اخذ مدرک نائل می‌شوند. مدت تحصیل به‌طور معمول ۵ سال و طول مجاز دوره ۷ سال می‌باشد. پذیرش در رشته‌های تحصیلی با مقطع کارشناسی‌ارشد پیوسته، از طریق آزمون سراسری انجام می‌شود.[۳]
کارشناسی ارشد کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد کرج ناپیوسته

برای استفاده از مطالب مفید و ارزشمند سایت موسسه آموزش عالی سپهر سخن

بر روی لینک های زیر کلیک نمایید :

 آخرین اخبار آزمون ها و دانشگاهها

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 6,890